Prohledej blog / Search this blog

4/18/2011

Towering Inferno závodící i umírající (ve filmu Phar Lap)

Ahoj všichni,

mé jméno je Towering Inferno a měl jsem tu čest ztvárnit nesmrtelnou legendu dostihového světa jménem Phar Lap. Musím říci, že jsem do toho dal všechno, což ostatně ocenili i filmoví kritici. Rád bych ale zdůraznil, že bych to určitě nedokázal bez herecké podpory mého kolegy a přítele - Toma Burlinsona...

Citace:
"Na konci filmu jsem měl zahrát scénu, při které Phar Lap umírá. Pracovali jsme na ní docela dlouho, abychom vystihli tu emocionální hloubku. No a Tom mi byl při této scéně velikou oporou. Fakt, bulel jako děcko...no schválně se zeptejte ostatních ze štábu."

"I had to do a dying scene in Phar Lap. We worked well together to get the emotional level just right. Tom was great in that scene too. Real tear-jerker... ask anyone."

Snímky z filmu Phar Lap, které dnes již patří do filmového archivu:
Já a Tom ve scéně, kdy Phar Lap přijel do USA

Scéna, kdy jsme odjížděli do Ameriky

Toto sice ve scénáři nebylo,
ale předvedl jsem se bravurně...uznejte sami!

No a zde už zmíněná "umírací" scéna - ta nám dala
nejvíc zabrat...

Tak tady už mě to opravdu nebavilo, to bylo už po
dvacáte, kdy mě tlačilo Tomovo koleno do krku...

 Autorka: Phar.Lap
Zdroj fotografií: http://australianmovielivestock.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today