Prohledej blog / Search this blog

4/16/2009

Knihy o Phar Lapovi


Vážení a milí
,

tímto oznamuji, že prodej knihy Phar Lap autorů Geoffa Armstronga a Petera Thomsona byl k dnešnímu dni ukončen. Šťastná majitelka publikace jistě nebude svého počinu litovat, spíše naopak. Prodej knihy proběhl na fóru Phar Lap. Z Austráliie mi totiž omylem zaslali dva naprosto shodné výtisky. Protože sama vím, jak je těžké cokoliv o Phar Lapovi sehnat, rozhodla jsem se umožnit vlastnictví tohoto klenotu i někomu dalšímu.

Přední strana úžasné knihy

Mnoho lidí mi píše, abych poradila spolehlivý zdroj pro získání publikací o Phar Lapovi. Některé si můžete objednat přes Amazon.com, ale pro toho, kdo nemá možnost objednávat přes internet anebo prostě nechce, může kontaktovat přímo mě. Mohu se pokusit Vám je sehnat. Většinou nebývají nové, ale jsou v dobrém stavu a na normálním trhu je často už sehnat nelze. Já jsem narazila na spolehlivý zdroj přímo z Austrálie. Cenově to vychází lépe než z Amazonu a celý servis je i o poznání rychlejší.

Mluvím z vlastní zkušenosti, jako fanouškovi se mi dlouho nedařilo sehnat publikace, po kterých jsem opravdu toužila. Nyní jsem spokojená, protože mám ve své knihovně téměř všechny publikace, které kdy byly o Phar Lapovi publikovány. Díky spolehlivé službě, která opravdu funguje.

1 komentář:

Web Trafficfile recovery

book your room today