Prohledej blog / Search this blog

4/28/2009

Provinilé slasti Laurell K. Hamiltonové


Twilight Saga Stephenie Meyerové je u konce. Sice jsem kdesi zaslechla zprávy, že se nakonec přeci jen rozhodla k dopsání Půlnočního slunce (Midnight Sun), ale má to háček! Zdrcená autorka totiž změnila původní koncept - nebude psát knihu z pohledu Edwarda Cullena, jak původně zamýšlela, ale rozehraje prý další příběh. To mnohé fanoušky více zarmoutí než potěší. Já nejsem žádná výjimka, ale i tak mě zajímá, o čem ten příběh nakonec bude...

Jenže do té doby než zmiňovaná kniha vyjde, musím doplnit stav své knihovny o další upírskou četbu, protože mám zkrátka absťák. Upíři mě berou skoro stejně jako můj oblíbený hrdina dostihových drah 30. let 20. století jménem Phar Lap.

Náhodně jsem dnes v knihkupectví objevila knihu, která už sice nějaký ten čas k dostání na pultech knihkupectví je, a mnozí z Vás o ní určitě už něco zaslechli: Provinilé slasti (Guilty Pleasures) autorky Laurell K. Hamiltonové mě přilákaly nejen svým výstižným názvem, ale samozřejmě i upírskou tématikou. Hlavní hrdinka knihy, Anita Blakeová, o sobě totiž prohlašuje: "Já s upíry nechodím. Já je zabíjím." Ok, odvážné to tvrzení, takže určitě nečekám hrdiny typu "plyšáčka s tesáčky" po vzoru Stephanie Meyerové. Toto není recenze, já tu knihu ještě nečetla. Takže uvidím, co si na mě autorka připravila a jak moc mě to strhne. Subjektivní dojem je zatím více než dobrý.

L. K. Hamilton
Zdroj obrázků: Internet

Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today