Prohledej blog / Search this blog

12/14/2008

Doping aneb temná strana nablýskané mince turfu


Vážení a milí čtenáři, příznivci Phar Lapa a dostihového sportu,


jsem ráda, že se mi konečně podařilo prorazit ledové bariéry a publikovat článek v časopise, který má v naší zemi nejen dlouholetou tradici ,ale také určitou hodnotu - v JEZDECTVÍ.

Uvidím, jak se bude má spolupráce s redakcí dále vyvíjet. Díky svému pracovnímu vytížení jsem nyní na postu "externího pracovníka na zavolanou," protože nastoupit do redakce na full time z osobních důvodů nemohu.

Nicméně pokud jste si nezakoupili prosincové číslo JEZDECTVÍ, byli jste ochuzeni o můj první redaktorský debut. Ale nesmutněte... pokud máte zájem se blíže seznámit s výše zmíněným článkem, na kterém jsem tak usilovně měsíc pracovala, pak Vám nabízím možnost přečíst si jej v podobě oskenované kopie. Doufám, že se Vám moje práce bude alespoň trošku líbit, protože hlavním důvodem, proč píšu je nejen moje vášeň pro dostihový sport, ale především Vy - milovníci koní.


POZN. Celý a tudíž nezkrácený článek byl pak uveřejněn na serveru Equichannel.cz zde.

Váš

Pro zvětšení obrázků na ně klikni



Zdroj: časopis JEZDECTVÍ 12/208

Autorka článku: Inez Chehaibiová (alias Phar.Lap)
Foto: Tomáš Holcberger

Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today