Prohledej blog / Search this blog

11/03/2008

Hokus pokus Phar Lap II. - soutěž pro kreativce aneb dílka, co jste poslali


Zdravím všechny příznivce Rudého přízraku,


skončila nám soutěž Hokus pokus Phar Lap II. - soutěž pro kreativce a je tedy načase vybrat ze všech dílek, která mi byla do této soutěže zaslána, to nejlepší. Musím říci, že všechny výtvory se mi moc libí a tak jsem ráda, že je nemusím hodnotit jen já, to by nejspíš vyhráli všichni, což bohužel není možné.

Před tím než uveřejním Vaše díla, ale poodhalím, jak vypadal pravdový plakát k filmu Phar Lap (pozn. autorky: plakátů bylo v printu několik verzí, publikuji pouze jednu) uveřejněný v reklamní kampani, která běžela v roce 1984 vAustrálii:

a v USA:


A teď už Vás nebudu dlouze napínat, vysvětlím pravidla hodnocení. Přemýšlela jsem o tom, jak zajistit hodnocení, ale nejlepší asi bude, když mi buď napíšete na email Phar.Lap@seznam.cz. anebo jednoduše na fórum. V obou případech však nepomeňte uvést pořadové číslo plakátu, který Vás zaujal nejvíce. Vítěz obdrží symbolickou cenu, která bude mít samozřejmě souvislost s Phar Lapem.
Ať už výsledek soutěže dopadne jakkoliv, sláva patří vítězům, ale čest všem poraženým. Děkuji všem, kdo se zúčastnili, protože ukázali, že i oni umí vytvořit dílo, na které je radost se dívat.

A jak si tedy s výzvou poradili soutěžící? Posuďte sami.

1.Návrh plakátu od Terky2. Návrh plakátu od Pavly
3. Návrh plakátu od Angeliky
4. Návrh plakátu od Petry
Takže můžete hlasovat, těším se na Vaše odezvy

Váš

Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today