Prohledej blog / Search this blog

9/08/2011

Barvitá kresba Phar Lapa plná dynamiky

Do naší již celkem zavedené virtuální galerie přibyl další kousek a jaký kousek! Sama autorka, malířka, která si říká "Tahnja", o něm prohlásila, že "tento obraz vznikl jako dárek pro jejího dlouholetého přítele, který je obdivovatelem Phar Lapa již po velice dlouhou dobu," říká. "No a moje vášeň pro tohoto australského hrdinu 30. let 20. století se naplno projevila právě při tvorbě tohoto obrazu..."

A co na to obdarovaný? "Když jsem mu obraz podala, jeho oči se rozšířily úžasem.Vpíjel se do každičkého detailu...a moje srdce skákalo radostí. Nikdy jsem nezažila krásnější okamžik. Dodnes visí v jeho pracovně jako nepostradatelný doplněk interiéru," dodává umělkyně.

Pocity obdarovaného naprosto chápu, i mé srdce poskočilo vzrušením, když jsem tuto kresbu narazila. Ta v naší virtuální galerii chybět nemůže!

Autorka: Tahnja
Námět: "Phar Lap a Jim Pike"


Text: Phar.Lap
Zdroj obrázku:www.redbubble.com


Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today