Prohledej blog / Search this blog

6/21/2011

Zkušenosti v zahraničí aneb...

žokej M. Srnec
...krátký rozhovor s žokejem Martinem Srncem.

1) Co vás přimělo se do zahraničí vydat? Kde jste jezdil v Čechách a jak vás vůbec napadlo jet do zahraničí?

"Když jsem poprvé vyjel do zahraničí, chtěl jsem především získát nové zkušenosti. Za mým opětovným odjezdem do zahraničí však stála lukrativní nabídka."

2) Kde jste nyní - země, stáj, trenér? A jaké zahraniční stáje jste navštívil?

"Momentálně pracuji pro trenéra Adama Wyrzyka v jeho dostihové stáji nedaleko Varšavy. Své předchozí zkušenosti jsem čerpal také u Johna Shirreffse v Santa Anita a Holywood Parku v Kalifornii v USA, ale i u sira Michaela Stoutea v Newmarketu ve Velké Británii."

3) Jak dlouho už v zahraničí jste a plánujete někdy návrat do ČR?

"V zahraničí jsem celkově strávil několik let, ale vždy jsem se vracel zpět do Čech. Pro trenéra Wyrzyka pracuji od října 2010."

4) Máte s sebou vlastní koně (kolik)?

"Ne. Nevlastním žádného dostihového koně."

5) Jak vypadá váš běžný pracovní den? Kolik koní denně odjezdíte? Jedná se o hodiny pod vedením trenéra?

"Můj běžný den začíná v šest hodin, kdy dorazím do stáje. Denně pak jezdím 4-6 koní, přičemž na tréninkovou přípravu koní samozřejmě dohlíží trenér."

6) Jezdíte v zahraničí i na závody?

"Samozřejmě."

7) Jaké největší rozdíly pozorujete v zahraničí oproti ČR?

"I přes zlepšující se úroveň dostihového sportu v ČR je stále patrná obrovská propast mezi námi a dostihově vyspělými zeměmi."

8) Doporučil byste zahraniční výjezd ostatním jezdcům? Proč?

"Rozhodně. Zvláště pak všem mladým lidem, kteří mají zájem získát bohaté zkušeností."

Téma měsíce Češi v zahraničí/Jezdectví 6/2011 

Autorka děkuje za rozhovor žokeji Martinu Srncovi.
Zdroj fotografie: Internet 
Rozhovor zprostředkoval: Phar.Lap
Téma měsíce Češi v zahraničí/Jezdectví 6/2011 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today