Prohledej blog / Search this blog

10/21/2009

Phar Lap aneb "Worlds Apart od dua Veronicas"


Tahle úžasná písnička mě inspirovala k vytvoření následujícího videa. Pozn. jsem si vědoma špatné gramatické vazby "in loving memory TO Phar Lap, " ale prostě se mi nechtělo to videjko předělávat, takže angličtináři nenadávejte, i Phar.Lap se občas utne...



I'm gonna hold you for the last time
(Ještě naposledy si tě uchovám)
I'm gonna cry but afraid not to let it show
(budu plakat, ale nebudu se bát ukázat, že)
This is the hardest way to say goodbye
(tohle je ta nejtěžší cesta jak dát sbohem)
'Cause as you walk away I'm feeling so alone
(tys odešel a já jsem zůstal sám)
I don't understand
(nerozumím tomu)
You had to leave and I'm not part of your plan
(musel jsi odejít, ale nemohl jsem jít s tebou)
We both agreed but now I regret
(souhlasili jsme s tím, ale já nyní lituji)
There are so many things I should have said
(je tolik věcí, které jsem měl říct)

But now I've let you go
(ale nechávám tě jít)
I'm holding back the tears
(zadržuji slzy)
I'm here alone
(jsem sám)
Forgetting all the years
(zapomínám na všechny ty roky)
And now there's nothing I can do to bring you back to me
(a nyní neexistuje nic, co by tě přivedlo zpět)
Oh
So we live our different lives
(žijeme rozdílné životy)
It's so hard and there's no
(je to tak těžké vědět, že už)
more you
(více nebudeme ty)
and I
(a já)
but we're worlds apart
(naše světy se rozdělily)

Sometimes it's hard to get to sleep at night
(občas je těžké v noci spát)
Sometimes I think about the way it could've been
(občas přemýšlím o tom, co mohlo být)
I see you everytime I close my eyes
(vidím tě před sebou, kdykoliv jen zavřu oči)
I try to shut you out
(snažím se tě zaplašit)
Instead I let you in
(ale místo toho tě pouštím dál)
I can't pretend
(nemohu předstírat)
I wanted it to end
(že jsem chtěl, aby to skončilo)
For you and me
(pro tebe i pro mě)

But now I've let you go
(ale nechávám tě jít)
I'm holding back the tears
(zadržuji slzy)
I'm here alone
(jsem sám)
Forgetting all the years
(zapomínám všechny ty roky)
And now there's nothing I can do to bring you back to me
(a není nic, co by tě přivedlo zpět)
Oh
So we live our different lives
(žijeme rozdílné životy)
It's so hard and there's no
(je to tak těžké vědět, že už)
more you
(více nebudeme ty)
and I
(a já)
but we're worlds apart
(naše světy se rozdělily)

What I'd give for one more day
(co bych dal za jeden jediný den)
Just to say the things I need to say
(abych mohl říct vše, co bych potřeboval)
If only
(kéž by)
Time was not erase
( čas nebyl smazán)

As you walked away
(když jsi odešel)
I knew I couldn't explain to you
(věděl jsem, že ti nevysvětlím)
And I can't pretend
(nemohu dál předstírat)
I wanted this to end
(chtěl jsem, aby to skončilo)
For you and me
(pro tebe i pro mě)

Zdroj obrázků: Internet

Zdroj videí: australský filmový archiv
Zdroj písně: Internet
Volný překlad: Phar.Lap

Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today