Prohledej blog / Search this blog

11/12/2008

Phar Lap - malování a technika nebo technika malování?


Na internetu jsem narazila na velmi hezký portrét Phar Lapa. "Něco na něm je," pomyslela jsem si. Vyzařuje z něj opravdu kouzlo. Rozhodla jsem se, že podle něho namaluji obrázek svůj. Jak jsem rozhodla, tak jsem i učinila. Vzala jsem si tužku a papír a nakreslila náčrtek koně. Ke své hrůze jsem však zjistila, že papír není odpovídajících rozměrů a tudíž nebudu schopná umístit na koně žokeje, což by byla věčná škoda. Nakonec jsem situaci vyřešila tak, že jsem použila nejmodernější techniky a "vypůjčila si žokeje" pro svého koně z původního obrázku. Do malování jsem se pustila kvůli tomu, že jsem na fóru jedné dívčince slíbila, že jí Phar Lapa podle tohoto obrazu namaluji. Slib jsem tedy splnila - namalovala jsem Phar Lapa, o žokeji řeč nebyla:)

Možná se divíte, jak jsem to mohla udělat, aby mi to tak dokonale vyšlo - no, popravdě řečeno sama nevím, ale poté, co jsem svého koně do obrázku importovala, zjistila jsem, že to nevypadá až tak špatně. No, jak se mi to povedlo/nepovedlo můžete posoudit sami, jen upozorňuji, že nejsem malíř a nikdy jsem tyto techniky nestudovala. Maluji proto, že mě to baví a přináší mi to určitou psychickou úlevu od každodenních stresů uspěchaného života.

Originální malba

Moje malba s vypůjčeným žokejem i pozadím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today