Prohledej blog / Search this blog

9/09/2007

Phar Lap - malířská soutěž aneb že by namaluj si sám?

Vážení a milí čtenáři,

na fóru jsem před týdnem vyhlásila malířskou soutěž o nejoriginálnější obrázek Phar Lapa. Doposud se mezi Vámi nenašel jediný odvážlivec a tak jsem se této úlohy ujala já. Samozřejmě, že také nejsem žádný přeborník, ale že je to kůň to poznáte...snad. Přináším tedy první vlaštovky, tedy obrázky, i když vlaštovky jsou taky k tématu, brzy bude podzim...a ony odletí do teplých krajin. To mi připomíná, že bych chtěla letět s nimi, ale bohužel nemám křídla. Budu muset použít letadlo:) Pokud by se mezi Vámi přece jen našel někdo, kdo by se nebál a chtěl se zapojit také, může mi poslat oskenované obrázky na můj mail: Phar.Lap@seznam

1. Obraz: Phar Lap u moře (2007)


2. Obraz: Phar Lap - portrét (2007)


3. Obraz: Phar Lap a Jim Pike
(omlouvám se obličeje mi moc nejdou)

Pokračování...až budu mít čas malovat dál...
a navíc čekám na obrázky od Vás!!!

BONUSOVÝ MATERIÁL:

Obraz: My horse Phar Lap (Můj kůň Phar Lap)
Olej 30 × 26 cm.
Autor: Jimmy Pike
Zdroj: Museum Victoria


Další obraz Phar Lapa podle 3leté dívenky.
Zdroj: Muzeum Viktoria.


Váš



Žádné komentáře:

Okomentovat

Web Trafficfile recovery

book your room today